Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: press
Категория: Лични дневници
Прочетен: 29768
Постинги: 10
Коментари: 7
Гласове: 51
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
31.10.2007 20:42 - Пак откровения, пак недомислени....
Автор: press Категория: Лични дневници   
Прочетен: 790 Коментари: 0 Гласове:
0



Хм пак съм аз. :) Днес си взех телефона от ремонт. Беше ми странно, защото бях изкарала 5 месеца с една тухличка, която много си ме кефеше. Стига за телефони. Позамислих се: Възможно ли е оцелееш в един толкова материален свят? Все пак сес скапан телефон или с последен модел телефон аз съм си същата, нали? Нужно ли е всички да носим маркови парцали или да се фукаме със състоянието си? Моят отговор е не, но истината е, че повечето хора не са на това мнение. Защо хората доминираме с парите? Това на практика са си хартийки с лика на човек. "Но с тях можеж да осъществиш мечтите си"-биха казали някои, но мислите ли,че истинските мечти могат да се купят? Аз не мисля. Всички си повтаряме, че е важно какъв е човек отвътре, а не отвън, но кой всъщост го мисли наистина? Наскоро ми попадна една мисъл, която гласеше "Богат е не този,който има много, а който не иска повече". Това е вярно, но хората сме алчни-факт. Та аз стигнах до заклшчението, че всеки гледа корицата на книгата, за никого не е важен характера на човека. Е, никой е много твърдо казано, за повечето хора.....
                                                                                      xoxo,Press



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

Архив